Vragen? Bel Allévo

088 110 2800

Allévo staat ook naast verpleegkundige Robert

Allévo wil ook in jou investeren...

Allévo staat ook naast verpleegkundige Robert

Lees verder
Allévo staat ook naast meneer Hollestelle

“Ik sta versteld van de deskundigheid"...

Allévo staat ook naast meneer Hollestelle

Lees verder
Allévo staat ook naast mevrouw van der Laan

Ik kan op mijn hulp vertrouwen...

Allévo staat ook naast mevrouw van der Laan

Lees verder
Allévo staat ook naast meneer Vermaat

Ik voelde me direct thuis...

Allévo staat ook naast meneer Vermaat

Lees verder
Allévo staat ook naast mevrouw van Heemst

Gewoon thuis mijn eigen leven leiden...

Allévo staat ook naast mevrouw van Heemst

Lees verder
Allévo staat ook naast mevrouw Bogaars

Ik heb nu veel meer energie...

Allévo staat ook naast mevrouw Bogaars

Lees verder
Allévo staat ook naast mevrouw van der Kroon

Ik huilde toen het logeren voorbij was...

Allévo staat ook naast mevrouw van der Kroon

Lees verder

Heeft u wensen, vragen, klachten of complimenten?


Uw wensen, vragen, klachten en complimenten helpen ons als organisatie verder in het blijven verbeteren en ontwikkelen van onze zorgverlening, onze vraaggerichte benadering, een goede communicatie en onze professionaliteit. Heeft u een vraag over onze zorg- of dienstverlening, een wens of wilt u ons een compliment geven? Dat kan via telefoonnummer 088 110 2800 of het digitale contactformulier.

Blijf niet zitten met een klacht, wij helpen u graag verder

Het kan gebeuren dat u niet tevreden over Allévo bent. Dat kunt u zowel mondeling als schriftelijk aangeven. In dat geval proberen wij eerst uw ongenoegen of probleem met u te bespreken.
Brengt dat geen oplossing of heeft u er moeite mee om uw probleem te bespreken met een van onze medewerkers, dan kunt u de hulp inroepen van bijvoorbeeld een familielid, of, wanneer u bij Allévo woont, een beroep doen op de cliëntvertrouwenspersoon.

Klachten over wmo-hulp
Komen wij er samen niet uit en heeft u een indicatie van de gemeente voor wmo-hulp, zoals hulp bij het huishouden, begeleiding of dagbesteding? Dan kunt u contact opnemen met uw gemeente.

Overige zorg en diensten van Allévo
Lost het gesprek uw klacht niet naar tevredenheid op, dan kunt u schriftelijk contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Allévo via Klachtenfunctionaris Allévo, Postbus 79, 4460 AB Goes. De functionaris onderzoekt uw klacht zorgvuldig en probeert voor u een bevredigende oplossing te vinden. U wordt op de hoogte gehouden van de voortgang van de behandeling van uw klacht.

Als we er samen niet uitkomen

Kunt u zich niet vinden in de klachtafhandeling door Allévo dan kunt u uw klacht schriftelijk voorleggen aan de geschilleninstantie waarbij Allévo is aangesloten. Meer informatie over onze klachtenregeling vindt u in hoofdstuk 8 van de algemene voorwaarden 2017.
De brochure ‘Wensen, vragen, klachten en complimenten’ kunt u opvragen via 088 110 2800 of [email protected]